Ronde Kopenhagen voorjaar 2018

3 mei 2018 - Landsmeer, Nederland

Op 7 mei vertrek ik voor een nieuw fietsavontuur

Het plan is om via Afsluitdijk, Delfzijl, Bellingwolde de Jutlandroute op te pakken door Noord Duitsland en Denemarken;  ter hoogte van Arhus sla ik oosteljk af naar Kopenhagen.. oversteekje naar Zweden..Helsingborg via westkust naar Trelleborg.

Vanuit Trelleborg met de boot naar het eiland Rugen (Sassnitz) via de Oostzeekust naar Wolgast . Slingerend door Mecklenburg VorPommeren op de Mecklenburgischer Seen Radweg naar Luneburg en  via Bremen Osnabruck weer richting Landsmeer.

Ik heb er zin in en het lijkt mij ook weer heel leuk om een blog bij te houden en om mijn reis ervaringen te delen en jouw reactie te lezen!

Groet

Jan

1. Jan J. Kraaijenzang:
    3 mei 2018
    Geweldig plan Jan... lijkt me een prachtige tocht...dit is een heel bijzonder traject... ik ken een groot deel van de route wel... maar vooral vorpommeren en rugen wil ik ooit bezoeken... heel veel succes en fiets plezier toegewenst ik ga je zeker volgen....
  2. Marja:
    3 mei 2018
    Spannend weer Jan. Een hele goede en mooie reis! Leuk dat je ons via je blog op de hoogte gaat houden! Succes
  3. Madelon:
    3 mei 2018
    Ik verheug me er op om vanuit mijn luie stoel "mee te fietsen"
  4. Monique Jonk:
    4 mei 2018
    Leuk dat ik weer mee kan kijken met je reis!
  5. Henk:
    4 mei 2018
    Maak er weer wat moois van!
  6. Merel:
    4 mei 2018
    Heel veel plezier Jan en genieten! Leuk dat je toch een blog bij gaat houden kunnen wij mee genieten!
  7. Sarah:
    4 mei 2018
    ja prachtig! Bijzonder landschap lijkt me. Fantastische onderneming weer.
    Heel veel plezier en ik lees graag mee.....
  8. Els:
    4 mei 2018
    Heel veel plezier met je nieuwe reis. Ga je zeker volgen.🚴🚴🚴🚴🏅🏅🏅🏅
  9. Tineke:
    4 mei 2018
    Ik dacht al Jan ik mis je in het Twiske, je bent zeker bezig met de voorbereiding van je fietstocht. Ik wens je heel veel succes en ben benieuwd naar je verhalen. Eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers op je dat je dat gewoon doet!
  10. Ank:
    13 mei 2018
    Geweldig Jan. Ik wens je Veel mooie fietsdagen. Geniet van alles en kom met mooie verhalen terug. Plezier hoor. Ank